Zoveel maanden later.

Intussen is onze kleine Andreas koemelkeiwitallergievrij verklaard. Hij is een hele brave baby geworden, die gerust een uurtje alleen door huis sluipt.
Grote zus heeft haar eerste schooljaartje achter de rug en kan niet zo goed om met negen maand oude baby’s die haar speelgoed nemen.

En ik ben nog steeds dezelfde. Ik had tegen deze tijd liefst 10 kg minder gewogen. Het zijn 5 kg geworden. En ik ben vandaag heel flink geweest, niet gezondigd. Maar ik he zoooo’n zin in frietjes. Mijn dietiste zal nu al verontwaardigd kijken als ze opmerkt dat het getalletje groter geworden is. Daar hebben we geen frietjes voor nodig.

 

Geef een reactie

