I spy… something new.

Ik moest ze nog even terugroepen. Terwijl ik zachtjes door de benen ging, vroeg ik of ik nog een kusje kreeg. Een vluchtige kus op de mond gevolgd door “tot straks, mama”. En het schooljaar ging van start.
Andreas kon zonder de bezige zus het huis doorsluipen. En hij werd wakker. Uit zichzelf. Zonder wakker gemaakt te worden door spelende zus. Hij genoot ervan. Ik ook. Ik voelde weer hoe luxueus het leven met één kindje was, in vergelijking met twee. Zijn drie wel een goed idee? Toch nog even laten bezinken. Nu even niet. 

Not Write Now. (en ze voegde de daad bij het woord.)

Een gedachte over “I spy… something new.

Geef een reactie

