Hooks.

Ik heb dan toch maar besloten om van blog te veranderen.
Maar, mijn foto’s en posts mogen niet de dupe zijn van een onverwachtse verhuis. Ik zou hen (of jullie?)  nog een hechtingsstoornis bezorgen.

Dus een tweede besluit was snel genomen. Geweldig toch, wanneer het nemen van beslissingen zo vlotjes gaat.
Ik ga dus de komende posts telkens een haakwerkje uit het verleden belichten. En dat gaat niet zo erg lang duren, want ik haak nog maar een half jaartje.

Het derdelaatste werkje waar ik aan begonnen ben, is het bovenstaande dekentje.
Op de mooie blog van Little Woolie vind je een heerlijke Crochet Along. Ideaal voor beginnende hakers zoals ik. Of voor hakers die gewoonweg geen zin hebben in het zelf ontwerpen van patronen ;).

Hoewel ik het fantastisch vind om eraan te werken, kan ik niet wachten om aan het volgende te beginnen!

Maar ik mag niet. Ik ben zo iemand die aan allerlei dingen begint, maar dan niet genoeg geduld heeft om het af te werken. En dus met enorm veel half afgewerkte dingen blijft zitten.
Momenteel onafgewerkt en geduldig aan het wachten: een vestje voor mijn meisje. De voorkant en de achterkant zijn ongeveer klaar. Enkel nog mouwen en aan elkaar zetten en het kan dienen. Maar, kheb er even geen zin in!
Ook in the running: een tripp-trapp-kussentje van mini-squares. 18 vierkantjes klaar en aan elkaar gezet, nog 27 te gaan. Ik heb bewust nog niets gezegd tegen haar, want ze zou me onder druk zetten.

En moet ik nu toch net zo iemand zijn die volledig (maar dan ook volledig) stilvalt wanneer er wat druk bij komt kijken. In plaats van harder door te werken om alles af te krijgen, neem ik de welverdiende rustpauze.

Maar oh ze wil het zo graag. Zeker nu de zomer in aantocht is en ze met korte pyjamabroekjes gaat slapen. Ze kan toch zeker niet ’s morgens op die koude stoel gaan zitten, wat nu resulteert in ‘ MAMAAAAAAAAAAAAAA, ik wil een dekentje!’.
Gelukkig ben ik ook daar aan bezig!

 

Geef een reactie

