Red Riding Hood.

Mijn derde haakwerkje ooit, was deze geweldige roodkapjescape. (Al moet ik toegeven dat het tweede haakwerkje misschien niet als haakwerk gerekend kon worden, gezien het een behoorlijk scheef slabbetje geworden is dat onmiddellijk in de poppenmand belandde.)

Toen ik pinterest rondsnuisterde naar nieuwe haakideetjes, kon ik het patroon van Linda Permann niet weerstaan. Zeker niet omdat Carnaval in aantocht was.
iIk haalde me dus nieuwe wol in mijn favoriete haakwinkeltje, en werkte aan de carnavalsoutfit voor m’n poppemieke.

Afbeelding 

Afbeelding

Dat we bij de buurvrouw een echt roodkapjesmandje vonden, dat Lente vol koekjes kon steken en aan iedereen kon uitdelen, maakte het alleen maar fijner die dag!

Afbeelding

Een gedachte over “Red Riding Hood.

  1. Hé hoi, weer na zo een tijd een berichtje van jou op ‘Zoen’. Ik ben echt een af-en-toe blogger geworden ook omdat facebook zo makkelijk is om even wat te roepen naar vrienden en bekenden. Wel jammer soms. ik hou wel van die afgeronde stukjes met dan een mooi plaatje erbij. Inmiddels broed ik ook op een ander blog voor erbij, dat zal iets met naaien te maken hebben. Leuk dat jij enthousiast voor het haken bent geworden.

Geef een reactie

